Új jelszó kérése

Termékek

  • Akciós termékek
  • Nyomtatók
    •  
  • Tintapatronok
    •  
  • Töltés/Felújítás
    •  
  • Tonerek, Dobegységek (Drum)
    •  

Termékajánló

Facebook Likebox

Fórum

Nincsenek témák!
ÁSZF-Kiemelt tartalom
2017.10.24 20:42

ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

  • Minden termékre amennyiben a számlán külön nincs jelezve 1 év garanciát vállalunk.
  • A garanciát minden esetben a számlával érvényesítheti ügyfélszolgálati irodánkban (3360 Heves, Mátyás király utca 28) , melynek
    nyitva tartása: H-P 9:00-11:30 13-16:00 , kivételt képeznek ez alól a garancia jeggyel ellátott termékek,
    ebben az esetben a garanciajegyen feltüntetett ideig és a gyártó által megjelölt módon van rá garancia és a meghibásodott
    terméket a garanciajegyen feltüntetett szervizbe kell eljuttatni.
  • Garanciális ügyintézéshez kérjük a probléma leírását a toptoner@toptoner.hu email címre eljuttatni. Az e-mail megérkezéséig a garanciális ügyintézést nem tudjuk megkezdeni!
  • SZERETNÉNK FELHÍVNI FIGYELMÉT, HOGY A KÜLÖN GARANCIA JEGGYEL EL NEM LÁTOTT TERMÉKEKET, AZAZ, AZON TERMÉKEK ESETÉN, MELYEKNEK A GARANCIÁJÁT CÉGÜNK ÉRVÉNYESÍTI, A VÁSÁRLÓNAK KÖTELESSÉGE A VISSZASZÁLLÍTÁSRÓL GONDOSKODNI, VALAMINT AZ EZZEL JÁRÓ KÖLTSÉGEK IS A VÁSÁRLÓT TERHELIK!

            !!FELHÍVJUK A FIGYELMET, HOGY UTÁNVÉTES, PORTÓS CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT!!!

 

  • Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedő által adott/csomagolt információs anyagokat és kiegészítőket adjuk. Az említett információkon felül további információk érhetők el az oldalunkon. Amennyiben nem talál elegendő információt készséggel állunk rendelkezésére e-mailben, vagy telefonon.
  • Meghibásodás esetén, ha a terméket a leadottal azonosra nem tudjuk cserélni különbözetfizetéssel más típusra kérheti a cserét.
    Ez esetben az aktuális árat vesszük figyelembe. Amennyiben a különbözet fizetéssel történő csere nem megfelelő kérheti az aktuális ár visszafizetését. Lásd 1959. évi iv. törvény 306. §
  • Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.)
    GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
  • A nem eredeti (utángyártott) kellékek okozta esetleges károkért cégünk semmilyen felelősséget nem vállal.
  • A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá!
  • A nyomtató kellékeknél megadott információk, nyomtatható oldalszámok, töltöttség, a gyártrmációk pontosságáért, céó által megadott információk (5%-os lefedettség mellett), ezen infogünk semmilyen felelősséget nem vállal.
  • EREDETI NYOMTATÓKELLÉKEKRE AZ EGYEDI AZONOSÍTHATÓSÁG HIÁNYÁBAN GARANCIÁT NEM VÁLLALUNK
  • UTÁNGYÁRTOTT KELLÉKEKRE GARANCIÁT CSAK AZ ALÁBBIAK SZERINT VÁLLALUNK:A tonerek, tintapatronok esetében hibás működésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra amit a hibás patronnal nyomtattak! A terméket a próbanyomattal együtt üzletünkben - bevizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap. A hibás termék visszajuttatása minden esetben a vásárló kötelessége.
  • Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 80%-nál alacsonyabb (20%-nál többet nyomtattak vele), ezt minden esetben súly alapján is vizsgáljuk, továbbá azon termékek melyekről bármely címke, azonosító el van távolítva. Az összes általunk forgalmazott utángyártott kelléket egyedi azonosítóval látjuk el, ezen címkék megsérülése, eltávolítása esetén cégünk semmiféle garanciát nem vállal a termékre.

    Nem minősül garanciális problémának:
    1. A foruse (utángyártott) tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik.
    2. Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
    3. A tintapatronok használat utáni beszáradása (vagyis amennyiben az ügyfél behelyezés után hosszabb ideig nem nyomtat és ebből következik a beszáradás)